Kehityskartoituksessa selvitämme tuotteiden ja niihin liitettyjen palveluiden todelliset kilpailu- ja menestystekijät. Millä ominaisuuksilla on ratkaiseva merkitys kysynnälle? Miten erottua kilpailijoista ja mitä kehityspolkuja on tarjolla. Selvitys sisältää konkreettisen katsauksen valikoiman kilpailutilanteeseen, toimintaympäristöön ja menestystekijöihin.
Onko yritykselläsi tarve uusille tuotteille tai hyviä tuoteideoita, mutta kukaan ei ehdi niitä toteuttaa? Portfolio House jäsentää tarpeet ja konseptoi ideat tuotteiksi. Teemme tarvittavat esiselvitykset, kuvaamme konseptin, testaamme kysynnän ja arvioimme kannattavuuden.
Tarvittaessa suunnittelemme ja johdamme koko kehitysprojektin ideasta lanseeraukseen.
Tiedätkö kuinka paljon valikoimassa on turhaa? Mitkä nimikkeet ovat helmiä ja mitä pitäisi poistaa? Vastaako vaihto-omaisuus tuotteiden myyntijakaumaa?
Portfolio Housen selvitys luokittelee varastot, etsii säästökohteet ja esittää toimenpiteet. Luokittelun myötä saat käyttöösi myös kätevän vaihto-omaisuuden tehostamistyökalun.
Portfolio House kartoittaa mitä asiakkaasi kokevat ja oikeasti haluavat tuotteiltasi ja palveluiltasi. Vastaako valikoimasi asiakastarpeita? Mitkä ovat TOP 5 valintakriteerit joilla ostopäätökset tehdään?
Raportti sisältää haastattelujen yhteenvedon sekä kriittisten ominaisuuksien kuvauksen, listauksen ja pisteytyksen.
Viivästyvätkö projektit? Ovatko tulokset laihoja? Karkaavatko kustannukset? Portfolio Housen auditointi luotaa yrityksen kehitystoiminnan perehtymällä käytössä oleviin prosesseihin, työkaluihin ja menetelmiin sekä avainhenkilöiden tietämykseen ja osaamiseen tuote- ja palvelukehityksestä.
Tuloksena yritys saa yksityiskohtaisen raportin ja toimenpidelistan.